14-12-15

"TROP" is teveel ...

Wekelijks stromen de reklamefolders van de grote winkels(ketens) binnen. Eerst kwamen de speelgoedboekjes aan de buurt, daarna begon men ons te 'bestoken' met de aanbiedingen voor de eindejaarsfeesten. Allerlei aanbiedingen voor wijn, wildspecialiteiten, en al dan niet originele geschenkjes enz. Ook de plaatselijke handelaars laten zich niet wegdrummen en vullen wekelijks onze brievenbus met hun top/super aanbiedingen. Alles in superlatieven ... het is er wat over. Vandaag stak voor de tweede keer oprij een extra folder van Aldi in brievenbus, deze keer de specialiteiten voor Kerst en Nieuwjaar. We gaan nog mogen kopen en vooral eten ... ik voel me nu al een beetje misselijk bij het bekijken van het aanbod van cava, hapjes, wild, sausen, gourmetschotels ... en moeten we nu nog uitvissen wat waar het goedkoopst is ... ik doe niet mee. Laat met niet gek maken door al dit gedoe of misschien toch een beetje ... kunnen we er dan niet aan ontsnappen?

Reklame.jpg

17:05 Gepost door Vrouwkelief aan het bloggen in Digitale fotografie, Eten en drinken, Kerstmis | Permalink | Commentaren (2) | Tags: boodschappen, kerstmis, reklamefolders

Commentaren

Ik kijk die boekjes wel, maar koop en kook er zelden wat uit.. kan dat toch allemaal niet klaarmaken hoor. Doe gewoon gemakkelijk wat we lekker vinden en ik kan koken.. en dat is niet zo veel hahahahaa!
Groetjesss!

Gepost door: mizzD | 15-12-15

Reageren op dit commentaar

Die reclame folders vallen tegenwoordig met pakken in de bievenbus.Ik kijk er wel graag in ,maar nu ben ik echt verzadigd en vliegen ze onmiddellijk in de papierbak om mee te geven als de vuilnisdienst langs komt. Trop is inderdaad trop.

Gepost door: magda | 15-12-15

Reageren op dit commentaar

De commentaren zijn gesloten.